Dåligt med bloggande

Haha, fan vad det tar på krafterna att jobba. :D Helt slut när man kommer hem.  Äntligen är det lördag. Har busat massa med Lukas idag. Har saknat honom så i veckan. Sovmorgon fick jag också, så imorron är det min tur att ha morgonmys med Lukas. :)

Har ju som sagt haft praktik den här veckan. Men det har övergått till att jag har fått jobba istället då det har varit kort om folk. Inte helt fel. :P Mitt huvud vill jobba hela tiden, men kroppen sa ifrån rejält igår. Handlar mest om ovana och dåliga muskler kan jag tänka mig. Självklart jobbade jag färdigt, men jag var riktigt riktigt mör när jag kom hem. Blev liggandes i soffan hela kvällen efter att Lukas hade duschats och lagt sig. Jag kom inte upp där ifrån. :( Ryggen kändes som om den hade gått i  18 delar och smalbenen värkte. Märks att man har varit hemma i över 2 år. Somna sen i soffan strax innan 21.00. Roligt sällskap man är. :P Men men, Daniel hade och slocknat nångång där så.

Just nu så står Lukas PÅ Daniel och hoppar. Skitkul tycker han, mindre kul tycker pappan. Hehe, han har skrattat så mycket idag, lillhjärtat. <3. Så härligt att höra honom.

Nää, nu ska jag duka fram innan middagen blir färdig. Sen ska vi iväg och fika hos bästaste svägerskan med familj. :)

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Vill ni ses någon dag? :)

2010-04-17 @ 17:05:18
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0