Lägga ner bloggen?

Funderar allvarligt på att lägga ner den. Ingen bloggork när man jobbar, inga kommentarer ? Kan iofs vara rolig att ha kvar så att man kan läsa alla inlägg som jag skrev när Lukas var en liten plutt.

Jobbar, jobbar & jobbar. Har blivit några dagar nu, riktigt roligt. Trivs fruktansvärt bra, alla är riktigt trevliga. Nästan iaf. Finns en som jag inte riktigt kommer överens med, men det kan säkert ändras. :)

Lukas går på dagis mest hela dagarna. Jag saknar honom något så grymt. :( Märks att jag har varit borta mycket kvällar och så, för han har blivit riktigt mammig. Han var alltid mer för pappa förut när jag var hemma på eftermiddagarna. Önskar så att jag kunde ha ett jobb som var 7-16, vikken lyx. Men jag ska vara glad att jag har ett jobb överhuvudtaget.

Lukas utvecklas hela tiden i språket. Det kommer nya ord hela tiden. Meningar har inte riktigt kommit igång än, har kommit någon enstaka sådär, men det är på gång iaf. :) Han säger typ 3-4 ord på raken, det är hans meningar. :P Men de gramatiska meningarna har inte kommit än. Det kan låta så här: "Kisse Ute In" (Kissen vill in) Vi förstår ju vad han menar, men en utomstående skulle nog se ut som ett frågetecken. :D

Går här på helspänn och väntar på att min älskade lillasyster ska få sin bebis snart. Det är beräknat den 28 april, alltså om 4 dagar. Helt sjuk vad tiden har gått fort. Vill bara få gosa bebis nu. Mitt syskonbarn, mitt gudbarn. <3

Nu ska jag byta om till myskläder och vänta på att Daniel ska komma ur duschen så vi kan äta massa massa godis och titta på en förhoppningsvis bra film. ;)

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Jag skulle tycka att det vore tråkigt om du slutade att blogga..

2010-04-25 @ 09:37:13
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0