Länge sen

Var ett tag sen jag skrev. Finns inte så mycket att skriva faktiskt. Livet flyter på som vanligt typ.

Lukas utvecklas för varje dag. Det är något nytt ord hela tiden. Fattar inte vad han får allt ifrån. Senaste tillskottet är väl att han räknar lite lätt. "Ett tåå" och "åtta niie". Kanske inte kan kallas räkna, men han kär dom siffrorna i den ordningen. Sen att han har tappat bort ett par siffror där i mellan är inte hela världen. :P Han har varit på dagis extra länge den här veckan för att jag har praktiserat. Kändes bra när fröken igår sa att det går hur bra som helst. Inget gnäll, ingenting. Han älskar också att vara ute nu, så det känns skönt. Idag blir han dock hämtad tidigt då pappa slutar vid lunch idag. Det gillas nog starkt av Lukas. :) Dom får leka lite innan det är dags för att hämta mig kl 16.00.

I helgen blir det jobb. Inte så många timmar, men ändå. Skönt att dom har Handels ob-avtal, blir lite extra pengar då. Sen lördag kväll ska vi till Hannah med familj. Kan nog bli riktigt trevligt. :)

Nu är det dags att byta bajsblöja känner jag sen är det dags att röra sig mot dagis.

Saknar alla mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0