Praktiken

Snart dags för det. Är väldigt trött idag då jag har mått illa större delen av natten. :( Fan, jag som var så glad över att få sova själv en hel natt. Jag har vaknat så offantligt många ggr på senast tiden av Daniel som bara vänder på sig. Är så himla lättväckt, så sjukt jobbigt. Lukas vakna en gång vid 23.30, 04.00 och 05.00. Sen gick han upp 06.30. Som tur var så var jag vaken dessa tider. :S Lukas har dragit på sig en riktigt förkylning med en rejäl nästäppa och en riktig slemhosta. Får se när febern kommer. Då blir det faktiskt pappa som får vara hemma. Jag har rätt så viktiga dagar på praktiken/jobbet nu som jag inte kan missa. Men men, hoppas att han slipper det denna gång.

Gårdagen var riktigt härlig. Jag & Lukas startade dagen med en fika på Sveas med Carro & barnen. Efter det bar det av hemåt för lunchintag åt Lukas. Han ville dock inte alls äta, han åt kanske en fjärdedel av sin lunch. Trodde att det var för att han var riktigt trött, så han fick gå och lägga sig. Väckte honom någon timme senare, och han ville inte alls vakna. Satt hos mig och somna om hela tiden. Lilla hjärtat. <3 Iaf, han vakna till liv till slut så vi tog cykeln och åkte till Susanne & barnen för lite lek. Fika blev det också och det åt Lukas minsann. Efter ett par timmar bar det av hemåt igen för middag, blev en onyttig middag men wtf. Ibland blir det så när man har mamma & Lukasmys. Lukas ville dock knappt äta nu heller, han åt bara ett par bitar.

Fanny & Eric vaförbi en sväng. Eric har blivit sååå stor. Han blir ett år i sommar. Helt sjukt vad tiden går fort. Iaf så blev det lite mer fika där. Under tiden så höll jag på att tvätta. Jag tvättade bara allt sen hängde jag in allt som inte var torktumletvätt här inne. Jag orkade inte springa i tvättstugan. På kvällen sen kom Susanne & lille Ellion hit. Blev mycket prat, Håkans Bar-tittande, kladdkakeätande & mycket skratt. En riktigt trevlig kväll. :) En riktigt trevlig dag överhuvudtaget. Härligt att kunna träffa flera vänner på samma dag, inte alltid man hinner med det. :P

Nää, dags att klä på sig och mysa lite extra med Lukas en stund.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för i måndags det var riktigt trevligt :)

2010-04-14 @ 09:40:24
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0