Fy fasen vilken tid det tog!

2 ½ h!!! Så lång tid tog det att ordna upp alla bilder - korrigera röda ögon, lägga om i särskilda mappar m.m. Men nu är det gjort! Nu ska det skicka in bara. Men det får jag vänta lite med, det kommer bli EN HEL DEL bilder (sisådär 3-400 bilder :S)  som ska skickas in. Dom pengarna har jag inte just nu. Får vänta tills jag får min första lilla lön. :P Ska köpa album också så att jag kan sätta in alla bilder. Sen ska jag köpa ett "bröllopsalbum" där jag ska sätta in alla bilder från själva bröllopet, från festen och de bilder som jag har kvar från fotografen. Kommer bli kalasbra. Kanske skulle prioritera bröllopsbilderna och det så man kna få ett komplett album? Hm, tåls att fundera på.

Jag & Lukas var in till stan idag med Carro & barnen. Blev lunch på McDonalds (Lukas fick juniormat som jag handla från Maxi, vågar inte utsätta hans mage för så mycket än) och sedan några tripper in i några affärer. Var mycket trevligt iaf. :)


Mysbarnen håller varandra i handen.

När vi kom hem hade jag inte hjärta att gå in och fly undan det fina vädret. Så jag gick upp med Lukas, bytte blöja på honom och sedan klädde vi på oss igen för att gå ut. Guuuud så skönt det var. Riktigt varmt i solen! Lukas njöt för fullt. :) 

                   


Han blev lite putt för att han inte fick äta snön som han hade lagt i spaden. :P

Nu ska jag göra en smarrig kladdkaka till mig och Carro ikväll. GOTT!

Kommentarer
Postat av: Carro

Dom är ju bara för söta. =)

De hade nog saknat varandra tror jag.

Tihi !



Ses snart.



<3

2010-03-30 @ 19:35:56
URL: http://mammasbusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0