Nu är vi alla friska ... Tror jag ...

Lukas är det iaf full fart igen. Har börjat äta igen, riktigt ordentligt dessutom. Känns riktigt skönt, då vet jag att han är frisk. Så han får nog gå till dagis iaf på onsdag, så han får leka med sina kompisar lite innan det är dags för lite påsklov. :)

Jag har jobbat i helgen. Lika roligt som vanligt! :D Trivs riktigt bra. Otroligt snälla kollegor har jag också, bara ett stort plus. ;) Lukas busa järnet med pappa här hemma. Skönt att han hade slutat kräkats innan jag börja jobba, det är så jobbigt att ta reda på sånt själv tycker jag. :S

På onsdag kommer mamma/mormor hit. Ska bli mys, Lukas tycker det är så roligt att få köra med sin mormor som gör precis allting han ber om och vill. :D Men det blir väl så kanske när dom inte träffas så ofta. På fredag sen så blir det en tripp ner till Katrineholm, dels för att köra hem mamma och dels för att äta middag och umgås hos pappa min. (För er som undrar varför jag aldrig skriver om min pappa - den pappa som jag nu nämner, den enda pappa som finns för mig, är inte min biologiska pappa. Det är min lillasysters pappa. När mamma & pappa skildes för många år sen så blev det att jag inte träffade honom lika mycket. Väldigt synd tycker jag. Men vi pratar lite då & då idag. Han kallar sig även morfar till Lukas så det känns ju bra. :P) Vi kommer också att sova kvar där för vi ska till min mormor & morfar på påskmiddag på påskafton. Blir nog bra de där. ;)

Sitter och funderar på vad jag ska köpa till Lukas påskägg. Han får något godis iaf, typ en tablettask och någon klubba kanske. Får väl bli någon liten leksak kanske. Vill inte fylla ett påskägga med goids liksom, känns inte bra. Jaja, ska diskutera lite med Daniel och se om han har något förslag.

Nu ska jag titta lite Tv och förhoppningsvis somna skönt framför den. ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

DÅ vet jag iaf vad vi ska lägga i Lukas påskägg =P

2010-03-29 @ 20:35:57
URL: http://mammasbusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0