Läääänge sen

Nu var det verkligen länge sen. Har tappat lusten till att blogga helt, men vill ändå ha kvar den så att man kan gå tillbaka och titta på det gamla inläggen, ex från när Lukas var ca 4 månader och jag började blogga. :P

Här jobbas det för fullt. Får alldeles för lite tid med Lukas, men vad ska man göra? :( Ibland önskar jag att jag var riktigt rik och kunde få vara hemma med honom hela dagarna. Jag saknar honom något så kopiöst mycket när jag jobbar. Det känns som värsta dubbelmoralen ibland. Ibland kan jag tycka att det är riktigt skönt att han är på dagis ex när jag gick på Communicare ett par timmar om dagen. Man hann liksom andas och ta igen sig lite då han har så fruktansvärt mycket energi och kör slut på mig på en minut. Men när jag jobbar - så fort jag ser ett barn i Lukas ålder skulle jag kunna springa in på toa och grina i en kvart. Vet inte varför det är så just på jobbet. Tror kanske att det kan bero på att jag missar alla mysiga läggningar med honom. Det är jag som har tagit de förut, nu gör Daniel det nästan varje dag pga att jag slutar så sent. Hoppas det blir bättre snart.

Lukas kör på som vanligt. Babblar som på som fasen och bajsade på pottan för första gången igår! Fy tusan vad stolt jag blev. <3 Hihi, underligt de där. Att man kan bli så glad över lite bajs. Hoppas att det kan börjas med lite mer seriösare potträning nu när han har gjort det en gång.

Annars händer det inte vidare mycket. Jobbar mycket & försöker umgås med min familj när jag inte gör det.

Det får räcka för den här gången! Nu ska jag och älsklingen mysa lite under en filt på balkongen.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0