Like if anybody cares?

Om jag skriver eller inte? Äsch, jag gör det mest för min egen skull iaf så.

Alldeles för sent för mig egenligen att sitta & blogga, men jag är inte särskilt trött efter att ha varit på bio. Var på Sex And The City 2. Sjuuukt bra! Fattar inte varför den har fått så himla dålig kritik av alla tidningar och så för. Jag skratta så jag grät flera ggr. Riktigt rolig faktiskt. Samantha och hennes kommentarer .. Ja, jösses ..
Var där med bästaste Carro, som för övrigt gifter sig på lördag. Tiden har allt gått väldigt fort. ;)

Idag för första gången på väldigt länge så kände jag mig utanför. Det är fasen ingen rolig känsla. Vad har jag gjort som får dom att bara strunta i mig helt plötsligt? Inge kul alls ...

Imorron ska Lukas och jag ha en riktig mysdag. Förutom ca 30 min då han ska var hos Carro en stund medan jag åker iväg till AMS. Sen blir det mys för hela slanten. Tänkte att vi ska gå och äta lite glass, HANS FAVORIT BLAND SÖTSAKER, sen gå ner till sjön här och titta på alla fåglarna som är så hiiiimla facinerande (?). Om vädret fortfarande tillåter så ska vi nog sparka lite boll, en av hans favoritsysslor. Framtida fotbollsspelare kanske? ;) Vill ta vara på dagen så mycket som möjligt då han ska vara hos sin farmor & farfar från lördag förmiddag till söndag eftermiddag. Lär sakna ihjäl mig efter honom, ÄVEN fast jag vet att han har det bra.

Trivs bättre än någonsin på jobbet. Fick hem lönekuvertet här om dagen. Liiiite nöjd jag blev då. :D Hehe, det är då alla dessa kvällar och helgen är värda att jobba.

Nu MÅSTE jag i säng. Min son vill ju inte direkt att hans mamma ska få några sovmorgonar inte. ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Så sjukt bra film =)

2010-05-28 @ 07:29:05
URL: http://mammasbusar.blogg.se/
Postat av: Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

intressant läsning

2010-05-31 @ 21:45:34
URL: http://kellymelwin.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Ahaa! Men.. Menar du att vi inte får komma och gratta honom?

2010-06-02 @ 00:19:58
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Säg till när vi kan komma, så kommer vi då. Om alla är friska och vi kan, vill säga :P



Någon gång snart iaf :)

2010-06-02 @ 12:34:26
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0