Finna tid och ork till att blogga

Jag gör ju inte så mycket om dagarna, men ändå så "hinner" jag inte blogga. :P

Har inte hänt så mycket sen senast. Jobbade i helgen. Det var sjuuuuk mycket att göra, förstår inte var folk får pengar ifrån. Det hade ju inte ens varit löning. Jaja, det är riktigt roligt när det är mycket, men man får sota för dte på kvällen sen då ryggen pajat ihop. Daniel får inte heller något trelvigt sällskap, jag slår ihop som en klubbad säl vid 21 redan. :P

På fredag går jag in i v 18. Vid den tiden hade jag ultaljud förra gången, nu har jag inte ens fått en tid än. :/ Jag vill bara ha tiden så jag har något att se fram emot. Undrar vad det är som gömmer sig där inne. Jag har faktiskt ingen aning. Och runt om är dte 50/50. En del tror pojke, en del tror flicka. För mig kvittar det så klart, men eftersom jag är så förbannat nyfiken så måste jag ju bara ta reda på det. Huvudsaken är att bebisen är frisk och välskapt.

Lukas har börjat förstått att det är en bebis i mammas mage. När jag har lite tightare kläder på mig brukar han titta konstigt på magen och säga "Mamma bebis i magen". Så lite förstår han nog. Men sen tror jag knappast att han förstår att det ska komma UT en liten bebis, det är han nog lite för liten för. Men fy, vad stor han börjar bli. Liksom, säger till själv att han vill vara utan blöja och springer in på toa själv. Hur stolt får man bli? Pratar gör han, det ska gudarna veta. Han är ALDRIG tyst. Jo, kanske när han tittar på barnprogram och sover. Men aldirg annars. Efter en hel dag med hjärtat så är man rätt trött i huvudet på kvällen. Han börjar också få rätt på meningarna nu, men det är mycket kvar att lära. :) Vet också nu vad vi ska köpa i julklapptill honom det här året. Det var inte så svårt. Barnprogrammen Händige Manny och Musses klubbhus är stora favoriter och finns även nu som leksaker. Så då var den skaen löst. :P

Imorron är det ljusparty. Ljusförrådet behöver fyllas på, det är rätt tomt. Dyrt blir det, men dte är de värt.

Nu ska jag vila lite innan det är dags att hämta vildingen på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0