Vilken vecka!

Den här veckan har varit allt annat än harmonisk. Börjde ju dock redan i lördags, men allt det har löst sig riktigt bra. Som tur är! <3
Natten mellan söndag & måndag fick Lukas något slags magproblem? Han var på toa 4-5 gånger sen var det bra. Har så svårt att tro att det ska ha varit någon magsjuka, för han åt som häst hela dagen i måndags samt att det är ingen anning här hemma som har blivit dålig.
I tisdags var vi verkligen ute heeela dagen! Lukas var SÅ skitig på kvällen när han kom in. Men antar att talesättet stämmer - Skitiga barn är glada barn. :D Jag & Lukas avslutade dagen med varsin glass tillsammans med Carro & Victor och Tina & Nora. Miiiiicket trevligt!
Sen har dagarna bara flytit på känns det som. Dock inte en lugnt stund. Hannes har IGEN börjat "bebiskräka". Han slutade liksom med det för ett par månader sen, men nu är det tillbaka. Men jag vet inte, magen verkar inte riktigt form alls. Han är inte alls så matglad som han brukar. Men han är på gott humör iaf och verkar inte ha ont och det är ju ändå huvudsaken.
Just nu sitter jag & Lukas och myser med lite fika i soffan. Hannes sover middag så då är det bäst att passa på och vila lite, för när han är vaken kan man VERKLIGEN inte sitta still. Han är överallt och ingenstans! ;D
Imorron är det dags för kryssning. Hoppas verkligen att det blir roligt, har sett fram emot det så länge. Karln har gjort en beställning som jag ska köpa med mig från taxfreen. Tycker dock inte att det är så billigt där längre?! Inte skiljer det många kronor iaf. Visst, på vissa varor så kanske det gör det. Iaf, kommer hem igen på söndag kväll. Får se om jag kommer hem utvilad eller bakis deluxe. ;)
Nej, mys med Lukas var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0